خداحافظ برو عشقــــــــــــــم...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 

خداحافظ برو عشقم برو که وقت پروازه


برو که دیدن اشکات منو به گریه میندازه


نگاه کن آخر راهم نگاه کن آخر جادست


نمیشه بعد تو بوسید نمیشه بعد تو دل بست


منو تنها بذار اینجا تو این روزای بی لبخند


که باید بی تو پرپرشه که باید از نگات دل کند


حلالم کن اگه میری اگه دوری اگه دورم


اگه با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم


نگو عادت کنم بی تو که میدونی نمیتونم


که میدونی نفسهامو به دیدار تو مدیونم


فدای عطر آغوشت برو که وقت پروازه


برو که بدرقه داره منو به گریه میندازه


برو عشقم خداحافظ برو تو گریه حلالم کن


خداحافظ برو اما عزیز من حلالم کن

 

دوستدارشما...اسمـــــــــــــــــا



نظرات شما عزیزان:

کامران
ساعت13:46---16 اسفند 1392
وای النا جونم انقدر دلم برات تنگ شده اندازه سر سوزن فدات بشم من یکی یدونم.فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
پاسخ:با این حرفایی که میزنی به جایی نمیرسی خودتو خسته نکن!!!


نفرین عشق
ساعت12:19---16 اسفند 1392
غنچه عشق وا شد و تو را درون آن دیدم ، شبنمی شدم و بر روی تو باریدم تا در اعماق قلبت بنشینم و با عشق و محبتت زنده بمانم


کامران یه تیکه اشغال
ساعت12:18---16 اسفند 1392
این من هستم که وفادار خواهم ماند ، این تو هستی که تنها بی وفایی از تو جا خواهد ماند! این من هستم که آخرش میسوزم ، این تو هستی که میروی و من با چشمهای خیس به آن دور دستها چشم میدوزم

نفرین عشق
ساعت12:16---16 اسفند 1392
میگن عاشقا عشقشون رو زیبا میبینن ، ایندفعه که دیدمت خیلی زیباتر شده بودی / نمیدونم ، تو هردفعه زیباتر میشی ، یا من عاشقتر . . .

نفرین عشق
ساعت12:15---16 اسفند 1392
کار دنیا رو ببین ! تپش قلبم شده مثل تبلیغ پفیلا ! یکی واسه تو ! یکی واسه من !

نفرین عشق
ساعت12:14---16 اسفند 1392
خدا رو چه دیدی ، شاید با تو باشم / شاید با نگاهت از این غم رها شم --- خدا رو چه دیدی ، شاید غصه رد شد / دلم راه و رسم این عشق رو بلد شد

غریبه
ساعت10:34---16 اسفند 1392
لایک

نفرین عشق
ساعت15:12---15 اسفند 1392
چقدر سخته کسی رو که دوستش داری نتونی تنهاش بزاری با اینکه بهش وقتی گفتی من میرم اونم خیلی ساده گفت بسلامت....
من تو نیستم ای بی وفا سایه به سایه باهاتم با اینکه دیگه دوستم نداری........


نفرین عشق
ساعت15:08---15 اسفند 1392
چه “شوری” میزند دلم وقتی…
در چشم دیگران
انقدر “شیرین” میشوی !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:,ساعت 17:44 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت